sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Tutorial - Bratara verde


Pentru primul tutorial de confectionat bijuterii handmade am ales o bratara foarte simplu de realizat.

Materialele folosite sunt urmatoarele:
1. cca 50 cm de guta elastica pentru bratari
2. 6 distantiere cu 4 orificii
3. 16 bilute argintii
4. 32 margele de nisip tubulare de 6 mm (2 nuante diferite de verde)
5. 74 margele de nisip rotunde transparente (2 nuante diferite de verde)
6. 46 nargele de nisip rotunde mate
7 16 margele diferite marimi (intre 6 si 12 mm), forme si nunante


Am masurat elasticul si l-am impartit in patru bucati egale. Am luat un distantier si am introdus cele patru bucati de elestic. Am adaugat apoi la fiecare capat al celor 4 fire cate o biluta argintie si, din nou un distantier. si am creeat astfel modelul de mijloc al bratarii.

De aici totul merge foarte usor. Se ia fiecare fir in parte si se insira margelutele de o parte si de alta, in functie de imaginatie. Eu am ales sa fac un model simetric, dar nu este neaparat necesar.

Cand am terminat de insirat margelele pe primul sir am adaugat, un distantier la unul dintre capete, iar la celalalt distantier, biluta argintie, distantier si, din nou biluta argintie si am innodat firele intre ele. In acest fel nodul nu se va vedea ci va intra in orificiul bilutei argintii, ceva mai mare decat al celorlalte margelute.Margelele arginti sunt, de altfel, speciale pentru a ascunde nodurile.

Am procedat la fel si cu celelalte trei bucati de elastic. Bratara a fost gata in mai putin de 30 de minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu