duminică, 22 decembrie 2013

Decoratie pentru masa de Craciun - tutorial

Materiale folosite:
1. Un pahar de lumanare cu design de Craciun;
2. Un dosar de carton;
3. Folie de aluminiu;
4. Beteala;
5. Lipici;
6. Foarfeca;
Din carton si folia.de aluminiu am realizat un suport argintiu pentru paharul in care va sta lumanarea. Cutia suport nu este greu de realizat. Atasez o imagine.cu schema acesteia.



Am decupat  pe linia contimua iar pe linia punctata am indoit. Inainte de ansamblare am desenat un cerc cu ajutorul paharului si l-am decupat. Am realizat astfel un mic suport din carton dintr-un dosar vechi. 
Pentru aspect am invelit cutiuta in folie de aluminiu. Decorul este aproape gata. 

Am asezat paharul la locul lui si am pus beteala colorata.
Iata ce a iesit. Mentionez ca toate materialele folosite la acest decor le-am avut in casa astfel nu am cheltuit nimic.Eu zic ca merita ;)
Bonus va arat si patru felicitari tot manual realizate. 
Chitul pentru felicitari l-am cumparat de la un supermarket din Bucuresti.
Sper sa va placa :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu