vineri, 31 ianuarie 2014

Tutorial - Bratara cu charm din margele


Materiale folosite:
1. Sarma cu memorie pentru bratari 3 randuri
2. 110 margele tip papillon
3. 80 margele de nisip transparente cu miez roz
4. 38 margele de nisip transparente tubulare
5. 19 margele biconice roz transparent
6. 30 cm guta
7 cleste special pentru bucle

Cu ajutorul clestelui am creat o bucla la unul din capetele sarmei cu memorie. Apoi am inceput sa insit 10 margele tip papillon, 10 margele de nisip cu miez roz pana am facut un sir complet. Pentru al doilea sir am schimbat modelul si am pus 2 margele de nisip tubulare transparente, una biconica, iar doua tubulare si tot asa pana am finalizat sirul. La al treilea am repetat modelul de la primul sir. Cand am terminat de insirat margelele am facut o bucla de inchidere.

Pentru charm a facut o floare din margele tip papillon si o margea biconica. Modelul de la floare e cel pe care l-am descris in articolul anterior.
Simplu dar de efect, zic eu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu