marți, 10 martie 2015

De primavara

Set de primavara pentru concursul din luna martie organizat de Preciosa Ornela.
www.preciosa-ornela.com
www.facebook.com/PreciosaOrnelaSetul este format din bratara, cercei, inel si brosa.
Fiecare piesa a fost lucrata prin metode diferite.
La bratara am folosit:
1. sarma cu memorie pentru bratari (2 randuri),
2. 34 de margele din sticla Preciosa Pip bleo,
3. 74 de margele de nisip Preciosa galbene
4. 70 de margele de nisip Preciosa verzi.

La cercei am folosit metoda fata in fata si am utilizat:
1. 12 de margele din sticla Preciosa Pip bleo pentru flori,
2. 24 margele de nisip Preciosa verzi
3. 20 galbene,
4. 4 zale argintii
5. 2 tortite pentru cercei,
6. aproximativ 30 cm de ata pentru insirat

La inel am folosit punct peyotl par
1. 60 de margele de nisip Preciosa verzi
2. 61 de margele de nisip Preciosa galbene
3. 6 margele din sticla Preciosa Pip bleo
4. Aproximativ 30 cm guta elastica

Brosa a fost cea mai simpla fiind compusa din:
1. 6 margele din sticla Preciosa Pip bleo
2. o margea de nisip galbena in centrul florii
3. un ac special pentru brosa.

Florile au fost simplu de realizat si m-am inspirat din tutorialele pe care cei de la Preciosa mi le-au facut cadou. Am insirat simplu 6 margele Pip bleo pe ata de insirat si am legat strans prin doua noduri capetele atei. asa ca in desenul de mai jos.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu